
21/09/2022
Bepublic Group genomineerd voor drie Best of Reputation Awards met communicaties voor Telenet en Koninklijke Belgische Voetbalbond
Met Telenet is Bepublic Group genomineerd in twee categorieën: ‘Corporate campaigns: Stakeholder relations’ en ‘Corporate campaigns: Issue management and crisis communication’. Dit met de communicatie-aanpak die werd uitgewerkt voor de lancering van het nieuwe tv-reclamemodel.
In de categorie ‘Earned media (earned press + unpaid influencers): Best mono-brand campaign’ is Bepublic Group genomineerd voor de scheidsrechterscampagne van de Koninklijke Belgische Voetbalbond. De KBVB had dringend nood aan 700 nieuwe scheidsrechters. Bepublic Group communiceerde in drie grote golven over deze zoektocht.
Anja Peleman & Sara Vercauteren, managing directors Bepublic Group: “We zijn heel blij dat we genomineerd zijn voor de eerste editie van de Best of Reputation Awards. De nominaties op zich zijn al een mooie erkenning voor heel ons team. We zijn ook onze klanten Telenet en de Koninklijke Belgische Voetbalbond dankbaar dat we hen bij deze communicaties hebben mogen begeleiden.”
Voor de eerste editie van de BORAs waren er 51 inzendingen. 35 hiervan haalden ook effectief de shortlist. Dertien juryleden/opdrachtgevers hebben alle cases beoordeeld. De genomineerde bureaus maken kans op goud, zilver of brons. De volledige lijst met alle genomineerde cases vind je op www.bestofawards.be.