Communiceren in tijden van crisis

“Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis?” “Hoe vermijd ik reputatieschade?” “Wat is het goede moment om te communiceren?”

Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol.

Jeroen Wils beschrijft in het boek Communiceren in tijden van crisis hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op een crisis en hoe ze ermee kunnen omgaan. Dat doet hij aan de hand van tal van praktijkvoorbeelden, en vanuit zijn 25-jarige ervaring als journalist, crisisverslaggever en communicatie-expert. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces.

Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.

Klik hier om Communiceren in tijden van crisis online te bestellen.

Voeg je reactie toe




Gepubliceerd op: 24/09/2014


Laatste tweets

Twee weken geleden zaten we 3 dagen samen met een grote groep inspirerende mensen in Parijs op #leadersmeetingparistwitter.com/i/web/status/9…

Wij spreken op

Meer datums

Leadersmeeting@Paris

Een 3-daagse bijeenkomst van en voor Belgische bedrijfsleiders, politici en inspirerende mensen uit de culturele en academische wereld rond een centraal thema.

leadersmeetingparis.be