Bepublic gaat met versterkt team najaar in

De start van een nieuw schooljaar luidt ook de start van een veelbelovend nieuw seizoen in voor Bepublic. Het pr-bureau uit Leuven komt met een versterkt team aan de startblokken, met onder meer de ervaren crisiscommunicatie-expert Jochem Goovaerts.

Jochem Goovaerts (41) is een ervaren pr-consultant en was jarenlang woordvoerder van de NMBS. Hij brengt zijn ervaring in crisiscommunicatie en mediatraining mee naar het pr-bureau. Na bijna 20 jaar ervaring mag je zeggen dat Jochem door de wol geverfd is in het communicatievak. Zijn ruime ervaring in de bedrijfswereld, op een ministerieel kabinet en bij een communicatieagentschap leverde hem een schat aan mediarelaties op.

Nieuw is ook Laura Vandenbergh (22), die, na haar stage als studente communicatiemanagement, bij Bepublic terechtkomt als office manager. Zij zal de dagelijkse organisatie van het kantoor voor haar rekening nemen. Met haar handen-uit-de-mouwen-mentaliteit zorgt ze voor de vlotte werking binnen het bedrijf.

Tot slot nemen we Bart Van de Werf (54) op in ons team, een ervaren cameraman die perfect de kracht van het beeld weet in te schatten. Zijn expertise komt mooi van pas nu we steeds vaker nieuwsvideo’s maken voor onze klanten. Nieuws en duiding vatten in het juiste beeld, daar gaat hij elke dag voor.

Aan de vooravond van ons vijfjarig bestaan blijven we gestaag groeien”, zegt Jeroen Wils, managing partner bij Bepublic. "Onze journalistieke aanpak van public relations valt duidelijk in de smaak bij bedrijven en organisaties. Met Jochem, Laura en Bart halen we gedreven medewerkers in huis die onze groei verder zullen ondersteunen.”

Bepublic heeft de voorbije jaren een uitstekende reputatie opgebouwd op het vlak van pr en crisiscommunicatie. Onze trouwste klanten zijn toonaangevende bedrijven zoals Facebook, Telenet, Securitas, Baloise Insurance, Thomas Cook, BDO en Ericsson en daarnaast ambitieuze uitdagers zoals Fortuna Financial Group, iChoosr, Keyware en Eneco. We begeleiden ook organisaties en overheden zoals het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid, Voka, de Zoo Antwerpen en verschillende Vlaamse universiteiten.

De dienstverlening van Bepublic steunt op vier pijlers: bedrijfsjournalistiek, strategische communicatie, crisiscommunicatie en mediatraining.

Voeg je reactie toe




Gepubliceerd op: 01/09/2016


Laatste tweets

Twee weken geleden zaten we 3 dagen samen met een grote groep inspirerende mensen in Parijs op #leadersmeetingparistwitter.com/i/web/status/9…

Wij spreken op

Meer datums

Leadersmeeting@Paris

Een 3-daagse bijeenkomst van en voor Belgische bedrijfsleiders, politici en inspirerende mensen uit de culturele en academische wereld rond een centraal thema.

leadersmeetingparis.be