Wat ze zeggen

  • Bepublic leert ons met zachte dwang naar onszelf kijken met de ogen van een journalist.

    Dirk Van den Steen, Marketing & Communication Manager, ISS ISS

  • Door de samenwerking met Bepublic hebben we als organisatie grote stappen gemaakt in het verder professionaliseren van onze communicatie. Bovendien dragen zij sterk bij in het verder ontwikkelen van de communicatievaardigheden van vele van onze medewerkers. Bij belangrijke projecten schakelen Jeroen en zijn team snel en flexibel bij om uitzonderlijke communicatienoden kwalitatief te ondersteunen.

    Jan Dekeyser, CEO, Thomas Cook Thomas Cook

  • Bepublic reikte onze dienst Communicatie een toolset aan waarmee ze op een professionele manier de talrijke goede verhalen die de stad Nieuwpoort dag na dag rijk is, doelgericht aan de man kunnen brengen. We leerden aandacht te hebben voor de nieuwswaarde van feiten en hoe dit nieuws te verpakken in de juiste vorm. Probleemanalyse, begeleiding en follow-up door Bepublic zorgden voor een succesvol traject.

    Benoit Willaert, Stadssecretaris, Nieuwpoort Nieuwpoort

  • Bepublic begrijpt ons! Het is nochtans niet evident om onze ruime en complexe dienstverlening op het juiste moment verstaanbaar naar buiten te brengen. En Bepublic doet dit op een pro-actieve manier door ons permanent te stimuleren om onze expertise systematisch te verbinden aan maatschappelijke tendensen of gebeurtenissen die de actualiteit bepalen. Bepublic heeft zich snel ingewerkt in onze métier, kent het media-landschap als geen ander, en weet ons op de goede manier met de media in contact te brengen. Een echte toegevoegde waarde!

    Hans Wilmots, CEO, BDO BDO

  • Onze onderzoeken, analyses en cijfers zijn voor de buitenwereld erg interessant. Bepublic helpt ons om het nieuws eruit te halen en naar buiten te brengen, waardoor onze kerntaken mooi in de media komen.

    Jan De Kinder, Directeur, NICC NICC

  • Met een eerste persconferentie alle nationale kranten en 1 minuut VRT-nieuws, dat kan alleen als je relevante content nieuwswaarde geeft. Dankzij Bepublic is ECO-oh! vandaag meer dan het bedrijf van de roze zak, ze maken ons tot experts in recycling van huishoudelijke plastics. Dankjewel!

    Koen Verhaert, CEO, ECO-oh! Eco-Oh!

  • Bepublic is een professionele, betrokken en flexibele partner in pr. Deze club van ervaren journalisten kent de weg naar het hart van de media en heeft de connecties die nodig zijn voor een effectief pr-plan.

    Frédéric Dumalin, Business Manager, iChoosr iChoosr

  • Bepublic heeft op verschillende manieren onze organisatie helpen professioneler en doeltreffender communiceren. De jarenlange ervaring van Jeroen Wils heeft ons geholpen om onze boodschap op een heldere en efficiënte manier te formuleren. Bepublic zorgt voor een persoonlijk en intensief begeleidingstraject. Dankzij de training kan de organisatie met meer vertrouwen communiceren.

    Tom Demeyer, Voka Voka

  • Bepublic slaagt erin om uit onze sector de informatie te distilleren waar de media geïnteresseerd in zijn. Dankzij hun invalshoek verhoogden ze op korte tijd onze visibiliteit in de pers: de combinatie van relevante thema's en cijfers blijkt te scoren. Hun advies hielp me ook om mijn mening zorgvuldig te verwoorden en zo mijn expertise op een constructieve manier te delen.

    Stéphane Vandervelde, CEO, Keyware Keyware

  • Dankzij Bepublic is de naambekendheid van haystack op enkele maanden tijd exponentieel gegroeid en consulteren de media ons veel regelmatiger als experten in ons vakdomein. De proactieve aanpak van Bepublic en de persoonlijke media-coaching helpen ons om onze expertise veel krachtiger naar een breed publiek te brengen. Het is motiverend om te zien dat haystack regelmatig media-aandacht krijgt.

    Ludovic Depoortere, CEO, haystack Ludovic Depoortere, CEO haystack

  • Dankzij haar partnership met Bepublic heeft Baloise Insurance haar zichtbaarheid als belangrijke speler op de Belgische verzekeringsmarkt aanzienlijk verhoogd. Expertise, gevoel voor timing, snelheid van uitvoering, assertiviteit en de kunst om onze communicatiebehoeften te matchen met relevantie voor de journalisten, zijn de drivers van dit succesverhaal.

    Bart Walraet, Marketing director, Baloise Bart Walraet,  Marketing director Baloise

  • Bepublic koppelt een perfect gevoel voor nieuwswaarde aan een echte interesse in ons bedrijf. Voeg daar hun gedrevenheid en professionalisme aan toe, en er ontstaat een cocktail die er toe leidt dat de buitenwereld Securitas leert kennen als de marktleider in het aanbieden van vooruitstrevende en integrale veiligheidsoplossingen.

    Rudy Vercammen, Marketing Director, Securitas Rudy Vercammen, Marketing Director Securitas

  • Bepublic heeft ons team reeds enkele malen bijgestaan met media- en presentatietrainingen. Trainer Jeroen Wils durft heel rake en doortastende feedback te geven, maar steeds erg constructief. Elk individu is daardoor gegroeid als professional, en maakt zo het verschil.

    Anouk Lagae, Chief Marketing Officer, Duvel-Moortgat Anouk Lagae, Chief Marketing Officer Duvel-Moortgat

  • De wetenschappers van UAntwerpen beschikken over bergen expertise, op heel diverse domeinen. Daar willen we ook mee uitpakken, maar omgaan met de media is niet altijd vanzelfsprekend voor academici. De praktijkgerichte aanpak van Bepublic geeft hen de juiste ‘wapens’ én het nodige zelfvertrouwen.

    Herman Van Goethem , Rector, Universiteit Antwerpen Herman Van Goethem, rector Universiteit Antwerpen

  • Met hun unieke communicatiestrategie bracht Bepublic ons een andere kijk op PR. Ze slagen erin om de sterktes van onze onderneming op een gepaste en een gedoseerde manier weer te geven in de pers, via sociale media, tijdens evenementen, enz. Ze weten op een perfecte manier naar de buitenwereld toe te vertalen waar Steria voor staat. Daarom ben ik ervan overtuigd dat ze een sterke partner zijn op het vlak van onze positionering op de markt.

    Bart Denoodt, CEO Steria Benelux NV Bart Denoodt, CEO Steria Benelux NV.

  • Ze zijn gedreven, hebben oog voor kwaliteit en detail én zijn constant op zoek naar vernieuwing en perfectie. Zo draagt Bepublic er op een significante manier toe bij dat wij onze strategische doelstellingen realiseren.

    Stephane Vermeulen, Group Account Manager Nespresso Stephane Vermeulen, Nespresso

  • Het is verbazend hoe goed Jeroen en Carine nieuwswaarde kunnen inschatten. Ze geven een unieke betekenis aan het begrip relevantie. Met als resultaat dat onze boodschap telkens positief ontvangen wordt. Dankzij hun drive, de passie voor het vak én hun betrokkenheid bij mijn verhaal is onze samenwerking een win voor beide partijen.

    Daniëlle Vanwesenbeeck, CEO Mastermail & Womed Award Daniëlle Vanwesenbeeck, CEO Mastermail & Womed Award

  • Bepublic, dat is the world beyond press releases. Ze kijken met een externe communicatiebril naar ons bedrijf en voegen inhoudelijk veel toe aan de kennis die we al in huis hebben. Ze zijn snel van begrip, spelen kort op de bal en hanteren een pragmatische aanpak. Hun kennis van journalistiek, van nieuwe communicatievormen en hun uitgebreide netwerk voor externe mediacommunicatie garanderen een erg efficiënte en innovatieve aanpak.

    Saskia Van Uffelen, CEO Ericsson Belux & Digital Champion of Belgium Saskia Van Uffelen, CEO Ericsson belux & Digital Champion of Belgium

  • Bepublic begeleidt ons proactief, geëngageerd en professioneel om onze standpunten en visie in een mediastrategie te vertalen. Precies waar we naar op zoek waren!

    Patricia Ceyssens, Voorzitter BeCommerce Patricia Ceyssens, Voorzitter BeCommerce

  • Bepublic houdt je wakker. Ze weten heel goed wat er in de markt leeft en spelen daar positief en proactief op in.

    Martine Tempels, VP Telenet for Business & ICT Woman of the Year 2012. Martine Tempels, VP Telenet for Business & ICT Woman of the Year 2012.

Laatste tweets

Twee weken geleden zaten we 3 dagen samen met een grote groep inspirerende mensen in Parijs op #leadersmeetingparistwitter.com/i/web/status/9…

Wij spreken op

Meer datums

Leadersmeeting@Paris

Een 3-daagse bijeenkomst van en voor Belgische bedrijfsleiders, politici en inspirerende mensen uit de culturele en academische wereld rond een centraal thema.

leadersmeetingparis.be