Wat ze zeggen

  • Deltaworx zocht al lang een communicatiepartner die ook effectief de daad bij het woord voegt. Bepublic kreeg als opdracht Deltaworx en haar team als experts binnen de studentenuitzendmarkt te positioneren door middel van newsjacking en unieke content creatie. Op een erg professionele manier doch aangepast aan onze bedrijfscultuur. Stop looking, you found your pr-partner!

    Jeroen Poels, CEO Deltaworx Jeroen Poels,  CEO Deltaworx

  • Bepublic analyseert de maatschappelijk relevante waarde die The Adecco Group in zich draagt en helpt die naar de buitenwereld te communiceren. Met een kritische blik voor commerciële boodschappen en een hart voor de journalistieke visie.

    Linda Galle, Director Marketing & Communications, The Adecco Group Belgium Linda Galle, Director Marketing & Communications The Adecco Group Belgium

  • Onze kennis van de automobiel- en mobiliteitsbranche wordt aangevuld met de kennis en inzichten van Bepublic in media- en mediapositionering. Samen kiezen we ervoor welke verhalen we brengen en hoe we ze brengen. Die samenwerking voelt heel vertrouwd en natuurlijk aan. Een open relatie waar we van elkaar leren en elkaar versterken.

    Joost Kaesemans, Directeur communicatie Febiac Joost Kaesemans, Directeur communicatie Febiac

  • Na een mediatraining bij BePublic voelden een aantal van onze managementsleden zich gesterkt om interviews te geven of om te gaan met de pers. Onze relatie rijkt veel verder. We hebben aan BePublic een partner die proactief en interactief met ons nadenkt over sterke, nieuwswaardige items. Ons eigen communicatieteam heeft een ruggensteun aan de vaste contactpersonen. Zij kennen ons en weten hun tone of voice aan te passen aan ons DNA.

    Karin Van De Velde, Chief Executive Officer Callexcell Karin Van De Velde, Chief Executive Officer Callexcell

  • Bepublic leert ons met zachte dwang naar onszelf kijken met de ogen van een journalist.

    Dirk Van den Steen, Marketing & Communication Manager, ISS ISS

  • Door de samenwerking met Bepublic hebben we als organisatie grote stappen gemaakt in het verder professionaliseren van onze communicatie. Bovendien dragen zij sterk bij in het verder ontwikkelen van de communicatievaardigheden van vele van onze medewerkers. Bij belangrijke projecten schakelen Jeroen en zijn team snel en flexibel bij om uitzonderlijke communicatienoden kwalitatief te ondersteunen.

    Jan Dekeyser, CEO, Thomas Cook Thomas Cook

  • Bepublic begrijpt ons! Het is nochtans niet evident om onze ruime en complexe dienstverlening op het juiste moment verstaanbaar naar buiten te brengen. En Bepublic doet dit op een pro-actieve manier door ons permanent te stimuleren om onze expertise systematisch te verbinden aan maatschappelijke tendensen of gebeurtenissen die de actualiteit bepalen. Bepublic heeft zich snel ingewerkt in onze métier, kent het media-landschap als geen ander, en weet ons op de goede manier met de media in contact te brengen. Een echte toegevoegde waarde!

    Hans Wilmots, CEO, BDO BDO

  • Onze onderzoeken, analyses en cijfers zijn voor de buitenwereld erg interessant. Bepublic helpt ons om het nieuws eruit te halen en naar buiten te brengen, waardoor onze kerntaken mooi in de media komen.

    Jan De Kinder, Directeur, NICC NICC

  • Bepublic is een professionele, betrokken en flexibele partner in pr. Deze club van ervaren journalisten kent de weg naar het hart van de media en heeft de connecties die nodig zijn voor een effectief pr-plan.

    Frédéric Dumalin, Business Manager, iChoosr iChoosr

  • Bepublic heeft op verschillende manieren onze organisatie helpen professioneler en doeltreffender communiceren. De jarenlange ervaring van Jeroen Wils heeft ons geholpen om onze boodschap op een heldere en efficiënte manier te formuleren. Bepublic zorgt voor een persoonlijk en intensief begeleidingstraject. Dankzij de training kan de organisatie met meer vertrouwen communiceren.

    Tom Demeyer, Voka Voka

  • Dankzij haar partnership met Bepublic heeft Baloise Insurance haar zichtbaarheid als belangrijke speler op de Belgische verzekeringsmarkt aanzienlijk verhoogd. Expertise, gevoel voor timing, snelheid van uitvoering, assertiviteit en de kunst om onze communicatiebehoeften te matchen met relevantie voor de journalisten, zijn de drivers van dit succesverhaal.

    Bart Walraet, Marketing director, Baloise Bart Walraet,  Marketing director Baloise

  • Bepublic koppelt een perfect gevoel voor nieuwswaarde aan een echte interesse in ons bedrijf. Voeg daar hun gedrevenheid en professionalisme aan toe, en er ontstaat een cocktail die er toe leidt dat de buitenwereld Securitas leert kennen als de marktleider in het aanbieden van vooruitstrevende en integrale veiligheidsoplossingen.

    Rudy Vercammen, Marketing Director, Securitas Rudy Vercammen, Marketing Director Securitas

  • Bepublic heeft ons team reeds enkele malen bijgestaan met media- en presentatietrainingen. Trainer Jeroen Wils durft heel rake en doortastende feedback te geven, maar steeds erg constructief. Elk individu is daardoor gegroeid als professional, en maakt zo het verschil.

    Anouk Lagae, President - Core Europe, Duvel-Moortgat Anouk Lagae, President - Core Europe, Duvel-Moortgat

  • De wetenschappers van UAntwerpen beschikken over bergen expertise, op heel diverse domeinen. Daar willen we ook mee uitpakken, maar omgaan met de media is niet altijd vanzelfsprekend voor academici. De praktijkgerichte aanpak van Bepublic geeft hen de juiste ‘wapens’ én het nodige zelfvertrouwen.

    Herman Van Goethem , Rector, Universiteit Antwerpen Herman Van Goethem, rector Universiteit Antwerpen

  • Bepublic, dat is the world beyond press releases. Ze kijken met een externe communicatiebril naar ons bedrijf en voegen inhoudelijk veel toe aan de kennis die we al in huis hebben. Ze zijn snel van begrip, spelen kort op de bal en hanteren een pragmatische aanpak. Hun kennis van journalistiek, van nieuwe communicatievormen en hun uitgebreide netwerk voor externe mediacommunicatie garanderen een erg efficiënte en innovatieve aanpak.

    Saskia Van Uffelen, Digital Champion and Digital Mind of Belgium Saskia Van Uffelen, Digital Champion and Digital Mind of Belgium

  • Bepublic houdt je wakker. Ze weten heel goed wat er in de markt leeft en spelen daar positief en proactief op in.

    Martine Tempels, Senior Vice President Telenet Martine Tempels, Senior Vice President Telenet

Laatste tweets

“There’s nothing in the world more powerful than a good story” zei #Tyrion in #GameOfThrones. Dat is ook de kern v… twitter.com/i/web/status/1…

Wij spreken op

Meer datums

Leadersmeeting@Paris

Een 3-daagse bijeenkomst van en voor Belgische bedrijfsleiders, politici en inspirerende mensen uit de culturele en academische wereld rond een centraal thema.

leadersmeetingparis.be